Thursday, March 10, 2016

Lapitekk Miale


Mial on kõige tüdrukulikum ja õrnem tuba, mida näinud olen ja kus käinud olen. Ometi pole see roosamanna. See on taevasinine ja roosikollane, nii suvine, nii värske! Nüüd on selles toas ka minu õmmeldud laineservaga lapitekk ja kolm patja. Tegelikult on pooleli veel kolm patja, sedapuhku lähevad need põrandale mõnusaks lesotamiseks sõbrannadega. Kõik padjad, olemasolevad ja tulevased, on samuti laineservaga, nagu suur voodikategi. Mulle nii meeldivad heledad valged toad ja nii tohutult hea meel on, et ühes sellises imeilusas toas on ehteks minu kätetöö.








Viimasel kahel fotol on näha palju-palju nööpnõelu. Kõik see suur kuhi neid okkaid oli tekikese sees samaaegselt! Jah, enne kui tekk päriselt tekiks saab, on see Siil :D


Lapiteki mõõdud: 220x240 cm
Patjade mõõdud: 40x40 cm (2 tk) ja 60x60 cm

2 comments:

Heljo said...


I M E L I N E :)

Roheline villa said...

Väga imeliselt õrn on selle kena niire preili tuba. Ja lapitekk on imearmas. Kui seal pere oleks kass (äkki ongi), siis peaks ta kindlasti olema lumivalge, muu värv ei sobituks kuidagi ;)